Number of the records: 1
Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality
Title Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality Author info Jarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová Author Šalgovičová Jarmila Co-authors Prajová Vanesa Source document Aktuálne manažérske trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 198-203. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-966-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords riadenie procesné * procesy podnikové * marketing * efektívnosť ekonomická * riadenie kvality * systém riadenia kvality Annotation Podstata procesného prístupu a druhy procesov. Príklad postupnosti procesov a väzieb medzi nimi. Procesný prístup v marketingu. Normatívne požiadavky systému manažérstva kvality na marketingové procesy. Identifikácia marketingových procesov v praxi. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1