Number of the records: 1  

Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality

  1. Title Procesný prístup v marketingu v súlade s princípmi manažérstva kvality
    Author infoJarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová
    Author Šalgovičová Jarmila
    Co-authors Prajová Vanesa
    Source document Aktuálne manažérske trendy v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 198-203. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-966-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie procesné * procesy podnikové * marketing * efektívnosť ekonomická * riadenie kvality * systém riadenia kvality
    AnnotationPodstata procesného prístupu a druhy procesov. Príklad postupnosti procesov a väzieb medzi nimi. Procesný prístup v marketingu. Normatívne požiadavky systému manažérstva kvality na marketingové procesy. Identifikácia marketingových procesov v praxi.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.