Number of the records: 1  

Marketingový mix v podmienkach malých podnikov

  1. Title Marketingový mix v podmienkach malých podnikov
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 93-96. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnikatelia * podnik malý * marketing mix * produkty * ceny * komunikácia marketingová * vzdelávanie
    AnnotationPríspevok poukazuje na niektoré rozdiely najmä v oblasti marketingového mixu a jeho implementácie v podmienkach malých podnikov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00739-036, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.