Number of the records: 1
Vnímanie prieskumu trhu z hľadiska podnikov v Slovenskej republike
Title Vnímanie prieskumu trhu z hľadiska podnikov v Slovenskej republike Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 108-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords manažment * prieskum trhu * podnik * Slovensko * kríza hospodárska * dotazníky Annotation Názory manažérov a podnikateľov, ako vnímajú prieskum trhu v súvislosti s hospodárskou krízou, či sa zmenil náhľad na prieskum trhu v priebehu rokov v podnikoch, ako podniky vnímajú prieskum trhu z ich pohľadu. Porovnanie ako vnímajú závislosť využívania prieskumu trhu podniky na vybraných faktoroch a aké boli výsledky testovania závislostí jednotlivých faktorov pri štatistickom zisťovaní. Popis ako vnímajú využitie poznatkov z prieskumov trhu, či je využitie dostatočné alebo nedostatočné, ich vzťah k prieskumom pozitívny prípadne negatívny. Ako aj ďalšie postrehy a názory na danú problematiku. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00739-035, originál dokumentu
article
Number of the records: 1