Number of the records: 1  

Vnímanie prieskumu trhu z hľadiska podnikov v Slovenskej republike

  1. Title Vnímanie prieskumu trhu z hľadiska podnikov v Slovenskej republike
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 108-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords manažment * prieskum trhu * podnik * Slovensko * kríza hospodárska * dotazníky
    AnnotationNázory manažérov a podnikateľov, ako vnímajú prieskum trhu v súvislosti s hospodárskou krízou, či sa zmenil náhľad na prieskum trhu v priebehu rokov v podnikoch, ako podniky vnímajú prieskum trhu z ich pohľadu. Porovnanie ako vnímajú závislosť využívania prieskumu trhu podniky na vybraných faktoroch a aké boli výsledky testovania závislostí jednotlivých faktorov pri štatistickom zisťovaní. Popis ako vnímajú využitie poznatkov z prieskumov trhu, či je využitie dostatočné alebo nedostatočné, ich vzťah k prieskumom pozitívny prípadne negatívny. Ako aj ďalšie postrehy a názory na danú problematiku.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00739-035, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.