Number of the records: 1  

Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier

  1. Title Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier
    TranslationPsychological aspekts of the marketing dynamic of big shopping centres
    Author infoTatiana Soroková
    Author Soroková Tatiana
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 5, č. 1 (2010), s. 4-14. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords centrá nákupné * strediská nákupné * supermarkety * obrat maloobchodný * marketing globálny * zákazníci
    AnnotationSúčasné trendy v maloobchodnom predaji. Integrácia obchodných jednotiek do veľkých obchodných centier. Situácia na Slovensku a v okolitých krajinách. Zákonitosti, ktoré je nutné rešpektovať pri zariaďovaní obchodného centra. Spoločný marketingový postup pre všetkých nájomcov. Správa a organizácia nájomných priestorov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.