Number of the records: 1  

Teoretické vymedzenie podnikového emailingu ako nástroja podnikového správania v systéme podnikovej identity

  1. Title Teoretické vymedzenie podnikového emailingu ako nástroja podnikového správania v systéme podnikovej identity
    Author infoJuraj Mišún
    Author Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 271-277. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords podnik * komunikácia firemná * komunikácia elektronická * pošta elektronická * etiketa * identita podniková * správanie
    AnnotationPodnikové správanie ako súčasť podnikovej identity. Podnikový emailing je súbor pravidiel a noriem elektronickej komunikácie zamestnancov určitého podniku medzi sebou, so zákazníkmi podniku a so všetkými ostatnými zložkami verejnosti. Predstavuje nástroj podnikového správania a mal by vychádzať zo silnej podnikovej kultúry. Emailová etiketa. Vnútropodnikový kódex emailovej komunikácie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00739-019, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.