Number of the records: 1  

Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu

  1. Title Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu
    Author infoSoňa Nemečková
    Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 285-289. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords prostredie podnikové * konkurencia * konkurencia medzinárodná * globalizácia * marketing * štandardizácia
    AnnotationVplyv globalizácie na konkurenčné prostredie podnikov. Medzinárodný verzus globálny marketing. Štandardizácia v marketingu ako reakcia na globalizáciu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - BOOKS
    No. of Archival CopyE10 00739-016, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.