Number of the records: 1
Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy
Title Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy Author info Adela Klepáková Author Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document IMEA 2010 : the 10th international conference of postgraduate students and young scientists in informatics, management economics and administration : conference proceedings : Seč, Chrudim 26th-27th april, 2010. S. [1-12]. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2010. ISBN 978-80-7395-254-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť Keywords spokojnosť zákazníkov * výkony podnikové * meranie * metóda BSC Annotation Autorka charakterizuje spôsoby hodnotenia spokojnosti zákazníkov v kontexte s výkonnosťou podniku. V záverečnej časti približuje vplyv spokojnosti a výkonnosti podniku a súvislosti medzi nimi. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00752-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1