Number of the records: 1  

Stakeholder need analysis

  1. Title Stakeholder need analysis
    Author infoLenka Pčolinská
    Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : Herľany, 6.-8. apríl 2010. S. 62-69. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-2966-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * podnik * výrobky * analýzy
    AnnotationZistenie toho, čo zákazník požaduje, čo potrebuje a či je spokojný s produktom, je základným predpokladom úspešnosti podniku, uspokojenia zákazníka a v neposlednej miere i predpokladom zabezpečenia lojality zákazníka. Okrem zákazníka musí podnik zvažovať i požiadavky akcionárov, verejnosti, štátu, prípadne iných. Príspevok poukazuje na dôležitosť analýzy požiadaviek stakeholdrov pri realizácii jednotlivých projektov v podniku.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01285-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF213.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.