Number of the records: 1  

Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty

  1. Title Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty : dobré renomé otvára aj zamknuté dvere, zvyšuje záruky i ziskovosť biznisu
    Author infoEmil Burák
    Author Burák Emil
    Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Jún-júl (2010), s. 50. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords goodwill * identita podniková * kultúra podnikania * bonita * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * politika podnikania
    AnnotationPodnikateľský a firemný goodwil ako súčasť brandingu, marketingu i trhovej ceny. Reputácia a renomé. Dobrá povesť dôležité hľadisko "bonity" osobnosti. Dobré meno v rámci fair play ako aktuálne hodnoty v biznise a v podnikaní.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2010: Január-December

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.