Number of the records: 1  

Neobyčejný mediální bazar

  1. Title Neobyčejný mediální bazar
    Author infoVeronika Bartošová
    Author Bartošová Veronika
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 22-25. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * marketing * komunikácia marketingová * médiá * firmy
    AnnotationAmbientné médiá - pracujú s priestorom a predmetmi, ktoré sú v danom prostredí bežné a prirodzené, avšak vylepšujú ich a napĺňajú novým obsahom. Príklady využívania ambientných médií z praxe niekoľkých spoločností: Škoda, Plzeňský Prazdroj, Telefónica O2, Allianz, Sony Ericsson, Procter & Gamble, Pepsi Co.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.