Number of the records: 1  

Imidž ako konkurent ceny v maloobchode a jeho výskum

  1. Title Imidž ako konkurent ceny v maloobchode a jeho výskum
    Author infoIvan Bzdúšek
    Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 55-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords imidž * nástroje marketingové * stratégia marketingová * maloobchod * efektívnosť podnikania * riadenie vzťahov so zákazníkmi * ciele podnikové
    AnnotationÚspešnosť podnikateľských subjektov a vplyv faktorov v sústave marketingového riadenia cieľov. Imidž ako súbor názorov a predstáv o určitom objekte. Účinnosť komunikačných nástorojov použitých pri budovaní imidžu. Prieskum vnímania imidžu spoločnosti COOP Jednota Slovensko, s.d. jej zákazníkmi.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00838-041, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.