Number of the records: 1  

Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách

  1. Title Vnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách
    Author infoMartina Ferencová, Jaroslava Gburová
    Author Ferencová Martina
    Co-authors Gburová Jaroslava
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 118-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * mix komunikačný * podpora predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hypotézy * prieskum štatistický
    AnnotationVnímanie vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v masmédiách študentmi Prešovskej univerzity v zmysle efektívnosti. Skúmané oblasti a výskumná vzorka. Formulácia hypotéz prieskumu. Interpretácia a výsledky prieskumu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.