Number of the records: 1
Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií
Title Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií Author info Lucia Furdová Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 129-134. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * stratégia logistická * hodnota pridaná * cesty odbytové * efektívnosť ekonomická * zákazníci Annotation Vymedzenie hodnoty pre zákazníka nielen z marketingového pohľadu ale i z pohľadu logistiky. Marketingová a logistická stratégia. Porterov hodnotový reťazec. Vzťahy so zákazníkmi a pochopenie pridanej hodnoty. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00838-028, originál dokumentu
article
Number of the records: 1