Number of the records: 1  

Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií

  1. Title Hodnota pre zákazníka ako dôležitá súčasť marketingových a logistických stratégií
    Author infoLucia Furdová
    Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 129-134. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * stratégia logistická * hodnota pridaná * cesty odbytové * efektívnosť ekonomická * zákazníci
    AnnotationVymedzenie hodnoty pre zákazníka nielen z marketingového pohľadu ale i z pohľadu logistiky. Marketingová a logistická stratégia. Porterov hodnotový reťazec. Vzťahy so zákazníkmi a pochopenie pridanej hodnoty.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00838-028, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.