Number of the records: 1  

Seniori ako cieľová skupina

  1. Title Seniori ako cieľová skupina
    Author infoMichal Kraus
    Author Kraus Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 242-246. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * komunikácia marketingová * spotrebitelia * seniori * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing mix * vývoj populačný * potreby spoločenské * ukazovatele demografické
    AnnotationKoncipovanie marketingových stratégií. Význam poznania seniorov ako skupiny spotrebiteľov. Demografický vývoj a pokračovanie populačného starnutia. Dobre zabezpečení starší ľudia, tzv. whopies (well-health & wealthsuited-elder-people). Vytvorenie marketingového mixu v dôsledku demografických zmien.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00838-038, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.