Number of the records: 1  

Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku

  1. Title Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku
    Author infoSoňa Nemečková
    Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 339-346. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords komunikácia marketingová * mix komunikačný * reklama * techniky reklamné * tvorba reklamy * kvalita výrobkov * podpora predaja * trh reklamný * kódexy etické
    AnnotationNástroje komunikačnej politiky a základné modely komunikačného procesu. Reklama a jej miesto v komunikačnej politike. Podmienky a zásady stanovené etickým kódexom pri tvorbe reklamy. Spotrebitelia v súčasnom trhovom prostredí.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00838-032, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.