Number of the records: 1
Testing emarketing strategies
Title Testing emarketing strategies Author info Jamal Hasan Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Aktuálne trendy v oblasti informatizácie spoločnosti : zborník vedeckých statí. S. 7-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2981-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * obchod elektronický * technológia * internet Annotation Vývoj a implementácia strategického marketingového plánu je kľúčovým prvkom úspechu elektronického obchodu. Neexistuje však "pevná" stratégia, ktorá by fungovala pre všetkých. Treba si vytvoriť svoj vlastný štýl a techniku a testovať výsledky, ktoré budú vyhovovať práve vám. Jednoduchá technológia sledovania cieľa. Organizácia stratégií. Diskusia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00816-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1