Number of the records: 1  

Testing emarketing strategies

  1. Title Testing emarketing strategies
    Author infoJamal Hasan
    Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Aktuálne trendy v oblasti informatizácie spoločnosti : zborník vedeckých statí. S. 7-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2981-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * obchod elektronický * technológia * internet
    AnnotationVývoj a implementácia strategického marketingového plánu je kľúčovým prvkom úspechu elektronického obchodu. Neexistuje však "pevná" stratégia, ktorá by fungovala pre všetkých. Treba si vytvoriť svoj vlastný štýl a techniku a testovať výsledky, ktoré budú vyhovovať práve vám. Jednoduchá technológia sledovania cieľa. Organizácia stratégií. Diskusia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00816-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.