Number of the records: 1  

Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!

  1. Title Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!
    Author infoSaša Nováková, Radovan Žuffa
    Author Nováková Saša
    Co-authors Žuffa Radovan
    Source document Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 14 (14. júla 2010), s. 18-22. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * firmy * zisk * etika * reklama
    AnnotationSociálnym marketingom dosahujú firmy pozoruhodné výsledky v predaji a v zisku. Podnikanie obohacujú o sociálne a etické hľadiská. Vyvažujú tým konflikt medzi orientáciou na zisk, uspokojovaním požiadaviek zákazníkov a záujmom širšej verejnosti. Aktivitami a svojim imidžom podporujú vytváranie nových partnerstiev pre vzájomný úžitok. Medzi priekopníkov vo svete aj v SR patria Body Shop, IKEA, Procter & Gamble a Volvic. Príklad sociálneho marketingu v Mozambiku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 14-26

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.