Number of the records: 1  

Dlhová kríza je marketingový produkt finančného trhu

  1. Title Dlhová kríza je marketingový produkt finančného trhu
    Author infoRóbert Hölcz
    Author Hölcz Róbert
    Source document Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 10, č. 7-8 (2010), s. 16-17. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords Európska únia * Európska komisia * kríza hospodárska * eurozóna * deficit rozpočtový * dlhy štátne * politika fiškálna * politika menová * spolupráca medzinárodná * zodpovednosť politická
    AnnotationVývoj základných makroekonomických ukazovateľov v členských krajinách eurozóny. Jednotná menová politika a fungovanie fiškálnych politík členských štátov. Súčasný stav európskej ekonomiky a spravovanie verejných financií. Zodpovednosť za súčasný stav európskej ekonomiky. Rozhodnutia politikov prijímať opatrenia na znižovanie deficitov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.