Number of the records: 1  

Sociálny marketing

  1. Title Sociálny marketing
    Author infoViera Čihovská, Jana Kováčová
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kováčová Jana
    Source document Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. S. 347-358. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * problémy spoločenské
    AnnotationSociálne problémy a sociálny marketing. Vznik a charakteristika sociálneho marketingu. Proces sociálneho marketingu. Koncepty a nástroje. Štádium zmeny. BCOS faktory. Konkurencia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00855-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.