Number of the records: 1  

Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu

  1. Title Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu
    Author infoDáša Zaujecová
    Author Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. S. 343-346. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama porovnávacia * súťaž nekalá * spotrebitelia * kódexy etické * zákony * trh reklamný
    AnnotationZákon o reklame a porovnávacia reklama. Etická samoregulácia reklamy. Prípady porovnávacej reklamy v slovenských médiách. Politická porovnávacia reklama. Na Slovensku je využívanie porovnávacej reklamy skôr výnimočné.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00855-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.