Number of the records: 1
Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu
Title Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu Author info Dáša Zaujecová Author Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. S. 343-346. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama porovnávacia * súťaž nekalá * spotrebitelia * kódexy etické * zákony * trh reklamný Annotation Zákon o reklame a porovnávacia reklama. Etická samoregulácia reklamy. Prípady porovnávacej reklamy v slovenských médiách. Politická porovnávacia reklama. Na Slovensku je využívanie porovnávacej reklamy skôr výnimočné. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00855-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1