Number of the records: 1  

Online sociálne siete ako marketingový kanál pre finančné inštitúcie

  1. Title Online sociálne siete ako marketingový kanál pre finančné inštitúcie
    Author infoZuzana Brokešová
    Author Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Source document Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 7-8 (2010), s. 469-473. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7574
    NoteVEGA - Dopad globalizačných a integračných procesov na slovenský poistný trh II.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords internet * komunikácia * inštitúcie finančné * marketing * propagácia * reklama * služby finančné * systém CRM * klienti
    AnnotationOnline sociálne siete zaznamenávajú v súčasnosti obrovský rozmach. Ľudia môžu vďaka nim jednoducho komunikovať, porovnávať si svoje názory, zdieľať fotografie a videá a vykonávať ďalšie aktivity. Počet ich členov tak narastá geometrickým radom a už dávno presiahol počty divákov, poslucháčov aj čitateľov akéhokoľvek iného média na svete. Tento segment sa preto stáva čoraz zaujímavejším aj pre firmy z rôznych odvetví, vrátane finančných inštitúcií.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01113-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.