Number of the records: 1  

Inovácie marketingových a obchodných činností

  1. Title Inovácie marketingových a obchodných činností
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 19-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords inovácia * marketing * obchod * logistika * konkurencieschopnosť
    AnnotationInovačné aktivity sú vo veľkej miere ovplyvňované expanziou informácií a možnosťami ich spracovania. V príspevku sú spracované výhľady inovácií marketingu a logistiky. Pozornosť je venovaná riadeniu informačného toku. Využitie informačných a komunikačných technológií sa prejavuje vo zvýšenej pružnosti firiem pri marketingových a logistických činnostiach. Inovácie ako prvok konkurenčnej schopnosti prispievajú k zrýchleniu tovarového aj informačného toku tak, aby sa docielila spokojnosť zákazníka, sú zdrojom konkurenčnej výhody logistickej firmy na trhu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00912-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.