Number of the records: 1  

Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí

  1. Title Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 29-45. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing manažment * koncepcie * marketing vzťahový * prognózy * ekonomika nová * kríza finančná * kríza hospodárska
    AnnotationNová etapa vývoja ekonomiky prináša nové výzvy pre marketingový manažment. Vzťahový marketing, nová ekonomika a finančná a hospodárska kríza tvoria kvalitatívne nové trhové podmienky. Identifikovanie, analýza a poznanie týchto výziev prispievajú k možnej predikcii ďalšieho vývoja marketingu. Vývoj je orientovaný najmä na vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti a ekonomizujúci prístup k marketingu v zmysle hodnoty pre zákazníka a hodnoty zákazníka pre podnik. Ďalšou oblasťou je udržateľný rozvoj v ekonomickej a environmentálnej oblasti a otázka etiky a jej pozície v marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00912-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.