Number of the records: 1
Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí
Title Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 29-45. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing manažment * koncepcie * marketing vzťahový * prognózy * ekonomika nová * kríza finančná * kríza hospodárska Annotation Nová etapa vývoja ekonomiky prináša nové výzvy pre marketingový manažment. Vzťahový marketing, nová ekonomika a finančná a hospodárska kríza tvoria kvalitatívne nové trhové podmienky. Identifikovanie, analýza a poznanie týchto výziev prispievajú k možnej predikcii ďalšieho vývoja marketingu. Vývoj je orientovaný najmä na vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti a ekonomizujúci prístup k marketingu v zmysle hodnoty pre zákazníka a hodnoty zákazníka pre podnik. Ďalšou oblasťou je udržateľný rozvoj v ekonomickej a environmentálnej oblasti a otázka etiky a jej pozície v marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00912-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1