Number of the records: 1  

Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz

  1. Title Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz
    Author infoAndrej Hriciga
    Author Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 46-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * internet * pojmy * definície
    AnnotationPríspevok definuje dôležité pojmy internetového marketingu, ktorými sú podnikový web, webová analytika a základné predpoklady jej využívania, copywriting, e-mailový marketing a iné.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00912-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.