Number of the records: 1  

Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp

  1. Title Služby v IT: ako dosiahnúť win-win princíp
    Author infoFrantišek Lovíšek
    Author Lovíšek František
    Source document eFOCUS : špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách. Roč. 10, č. 2 (2010), s. 18-20. - [Svätý Jur] : Digit, 2010. ISSN 1336-1805
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords služby informačné * technológie informačné * technológie komunikačné * dodávatelia * zákazníci * trh * legislatíva
    AnnotationRôzne spektrum poskytovania služieb. Základné prístupy. Telefonický "prvý kontakt". Vzdialený prístup. Služby v metodologickej a legislatívnej podpore.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.