Number of the records: 1  

Som značka. Čo ďalej?

  1. Title Som značka. Čo ďalej?
    Author infoRadovan Žuffa
    Author Žuffa Radovan
    Source document Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 17 (25. augusta 2010), s. 10-15. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * reklama * propagácia * nástroje marketingové * osoby fyzické * šport * firmy * značky kvality * značky výrobné
    AnnotationReklamný obchod so športovými osobnosťami na Slovensku ako relatívna novinka. Účinnejšia forma podpory vlastnej kariéry ako "doping" od sponzorov. Marek Hamšík v reklame na majstrovstvá sveta vo futbale v Afrike. Ďalšie športové osobnosti v reklame. Prepojenie známej tváre a značky spoločnosti ako často využívaný marketingový nástroj.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 14-26

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.