Number of the records: 1  

Má budovanie značky význam?

  1. Title Má budovanie značky význam?
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2010), s. 48-49. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords stratégia podnikateľská * stratégia marketingová * investície * kvalita výrobkov * meno obchodné * značky kvality * dizajn * imidž * konkurencia * ochrana spotrebiteľa
    AnnotationNázory na budovanie silnej značky a podpora vytvárania imidžu spoločnosti. Stratégia firmy a investície do budúcnosti. Značka (brand) meno), symbol, dizajn, alebo kombinácia prvkov, ktoré identifikujú produkty a služby a odlišujú ich od konkurentov. Značky včera a dnes.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.