Number of the records: 1  

[Strategický marketingový plán]

  1. Title [Strategický marketingový plán]
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 167-168. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Review document Strategický marketingový plán / Juraj Chebeň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords plán marketingový * plán strategický * prostredie podnikové * recenzie
    AnnotationRecenzia na publikáciu, ktorá je rozdelená do sedemnástich kapitol a zaoberá sa problematikou strategického plánovania v marketingu, počnúc základnámi východiskami cez nevyhnutné analýzy a portfólia až k tvorbe komplexného marketingového plánu a jeho implementácii.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00944-007, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 9-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.