Number of the records: 1  

Brand equity and buying behaviour

  1. Title Brand equity and buying behaviour
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Global economy: challenges and perspectives : [proceedings of] 11th international conference : 26.-28. May 2010 : Nitra, The Slovak Republic : international scientific days 2010. S. 2682-2693. - Nitra : [Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre], 2010. ISBN 978-80-552-0386-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * správanie spotrebiteľa * motivácia * lojálnosť zákazníkov * výskum * výskum dopytu
    AnnotationZnačka, rovnosť značky, výskumy v oblasti značky. Vplyv značky na správanie spotrebiteľa. Nákupné správanie. Materiál a metódy. Ekonomická dimenzia rovnosti značky - merania. Dimenzia správania - lojálnosť. Subjektívna rovnosť založená na vnímaní spotrebiteľa. Predmet a výsledky skúmania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00731-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.