Number of the records: 1  

Internetový marketing stojí a padá na budovaní vzťahov

  1. Title Internetový marketing stojí a padá na budovaní vzťahov : získať dôveru zákazníka webstránkou je ťažké, no stojí to za námahu
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. August-september (2010), s. 78-79. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords internet * marketing * marketing sieťový * komunikácia elektronická * siete dátové * produkty * starostlivosť o zákazníkov * imidž * goodwill
    AnnotationZískanie dôvery návštevníkov internetových stránok. Klasický direct marketing alebo sociálne siete. Obojstranná, vyvážená komunikácia. Vytrvalosť a pravidelnosť príspevkov. Kvalitiné informácie. Dôležitosť dobrého mena v biznise.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2010: Január-December

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.