Number of the records: 1  

Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh

  1. Title Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh
    TranslationEuromarketing - managerial conception for the european markets
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 1 (2010), s. 87-100. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * Európska únia * trh spoločný * prostredie ekonomické * marketing manažment * stratégia marketingová * pojmy
    AnnotationVznik a podstata európskeho marketingu. Prechod z národného marketingového prístupu na európsky marketing. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01025-009, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext1.5 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.