Number of the records: 1  

Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky

  1. Title Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky
    Parallel titleNew trends in marketing for small a medium sized firms
    Author infoDenisa Gajdová, Martina Špilová
    Author Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Špilová Martina
    Source documentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 1123-128. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik malý * podnik stredný * marketing * internet * stratégia marketingová
    AnnotationMSP a produktová politika. Konkurencieschopnosť MSP. Distribučná politika MSP. Využitie informačných technológií v marketingu. Komunikačná stratégia v rámci internetu. Návrhy marketingových opatrení.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01028-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.