Number of the records: 1  

Competitive identity

  1. Title Competitive identity : the new brand management for nations, cities and regions
    Author infoSimon Anholt
    Author Anholt Simon
    Issue dataHoundmills : Palgrave Macmillan , 2007. - 134 s.
    ISBN978-0-230-50028-0 , 0-230-50028-5
    Document kindmonographs
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords kraje * mestá * regióny * národ * identita * správa štátna * riadenie * diplomacia * marketing * meno obchodné * imidž * zvyklosti kultúrne * vzdelanie * krajiny tranzitívne
    DatabaseBOOKS
    Copy count3, currently available 1, at library only 2
    Call number844956, 845786, 870986

    Call numberLocationSublocationInfo
    844956SEKSklad knižničného fonduavailaible
    845786SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    870986FMVKnižnica Fakulty medzinárodných vzťahovIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.