Number of the records: 1  

Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách

  1. Title Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách
    Author infoMarián Gúčik
    Author Gúčik Marián
    Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 4, č. jeseň (2010), s. 34-39. - Žilina : Direct press, 2010. ISSN 1337-0545
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.516 - Normalizácia v podniku, v prevádzke. Obmedzenie typov
    Keywords hotely * reštaurácie * služby * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * normy ISO
    AnnotationSpokojnosť hosťa môže prerásť do jeho lojality spojenej s opakovanou kúpou služby a šírením dobrého mena organizácie. Nespokojnosť zákazníkov a sťažnosti. Medzinárodné normy, ktoré sa zaoberajú manažérstvom sťažností. Proces vybavovania sťažností podľa normy ISO 10002
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: jar-zima

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.