Number of the records: 1  

Flexibilita přes hranice firmy

  1. Title Flexibilita přes hranice firmy
    Author infoGustav Tomek
    Author Tomek Gustav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencieschopnosť * zákazníci * manažment * dodávatelia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * outsourcing * flexibilita
    AnnotationSplnenie požiadaviek zákazníka ako hlavná filozofická aj realizačná výzva pre marketing. Cesty zvyšovania konkurenčnej schopnosti z pohľadu všetkých účastníkov hodnototvorného procesu. Integrácia firmy do konkurencieschopného dodávateľského reťazca. Starégia reťazca založená na stratégii ťahu (pull). Fungujúci podnikový manažment. Rozhodovanie o outsourcingu. Vytváranie medzipodnikových sietí. Spájanie podnikov do komplexného dodávateľského reťazca - supply chain.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.