Number of the records: 1  

Les aspect interculturels de la publicité

  1. Title Les aspect interculturels de la publicité : diplomová práca
    Parallel titleInterkultúrne aspekty reklamy
    Author infoLucia Kanitrová, škol. Juraj Chebeň, Ghislaine Pellat
    Author Kanitrová Lucia
    Another authors Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pellat Ghislaine (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Issue dataBratislava, 2010. - 87 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageFrench
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number844057

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.