Number of the records: 1  

La dénomination d'origine made in et son influence sur le comportement d'achat des consommateurs

  1. Title La dénomination d'origine made in et son influence sur le comportement d'achat des consommateurs : diplomová práca
    Parallel titleOznačenie krajiny pôvodu made in a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
    Author infoAndrej Kunošík, škol. Pavol Kita, Jamil Sayah
    Author Kunošík Andrej
    Another authors Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Sayah Jamil (Školiteľ (konzultant))
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Issue dataBratislava, 2010. - 77 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageFrench
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number844058

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce394.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.