Number of the records: 1  

Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh

  1. Title Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh
    Author infoMária Vasiľová
    Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. S. 131-144. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords prognózy * prognózovanie * metódy * modely * výrobky * trhy * trh výrobkov
    AnnotationPríspevok sumarizuje aktuálne poznatky v oblasti prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh, pričom sa zameriava na využívanie modelového prístupu v procese prognózovania. Možnosť štandardizácie procesu prognózovania a využitia exaktných metód za účelom zníženia chybovosti a zabezpečenia relevantných výsledkov. Pozornosť je venovaná difúznym modelom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01099-012, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.