Number of the records: 1  

Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu

  1. Title Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu
    Parallel titleProduction company approach to purchasing prices - buing at the right price
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 68-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny nákupné * politika cenová * nákup * predaj * podnik výrobný * trh * dopyt * konkurencia * analýzy
    AnnotationCena z pohľadu marketingu predaja. Faktory ovplyvňujúce cenovú politiku a využitie ceny ako marketingového nástroja. Faktory ovplyvňujúce prístupy kupujúceho pri cenových rokovaniach. Variácie cenových modelov pri cenových dohodách z pohľadu nákupu. Cenové porovnávanie a analýzy nákupných cien.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01214-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.