Number of the records: 1  

Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry

  1. Title Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry
    Author infoMichal Fendek
    Author Fendek Michal EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document Quantitative methods in economics : multiple criteria decision making XV : proceedings of the international conference : 6th-8th October 2010, Smolenice, Slovakia. S. 33-40. - Bratislava Bratislava : IURA EDITION, 2010. ISBN 978-80-8078-364-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.8 - Operačný výskum
    Keywords teória úžitku * úžitok * priemysel * správanie spotrebiteľa * optimalizácia
    AnnotationAnalýza modelu správania zákazníkov na trhoch úžitkového priemyslu. Otázky efektívnosti tohto špecifického trhu. Optimalizácia stratégie spotreby spotrebiteľa, zákazníka. Kuhn-Tuckerove podmienky optimálnosti a ich dôsledky.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01184-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF140.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.