Number of the records: 1  

Nové formy komunikácie v mieste predaja

  1. Title Nové formy komunikácie v mieste predaja
    Parallel titleNew forms of in-store communication
    Author infoNikoleta Benciová, Ivan Bzdúšek, Veronika Nekolová
    Author Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 125-132. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * inovácia
    AnnotationKomunikácia v mieste predaja ako dôležitý faktor, ktorý dokáže ovplyvniť zákazníka a narušiť tak jeho naučený a automatický nakupovací proces. Efektívnosť komunikačných nástrojov v in-store. Inovácie využívané pri komunikácii v mieste predaja. Nové digitálne technológie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01214-015, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.