Number of the records: 1  

Neprehľadnosť ponuky, zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť komerčných zmlúv ako prvky systému práce so zákazníkom vo firmách poskytujúcich služby

  1. Title Neprehľadnosť ponuky, zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť komerčných zmlúv ako prvky systému práce so zákazníkom vo firmách poskytujúcich služby
    Author infoJuraj Litomerický
    Author Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 130-135. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.12 - Objekty hospodárenia. Suroviny. Zdroje
    Keywords služby * firmy * zákazníci * ponuka * vzťahy zmluvné * zmluvy obchodné
    AnnotationPôsobenie veľkého množstva subjektov na trhu, vznik množstva väzieb medzi nimi a neprehľadnosť ponúk. Zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť obchodných zmlúv. Nástrahy, ktoré číhajú na zákazníkov v podnikoch služieb.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01381-014, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.