Number of the records: 1  

Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa

  1. Title Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa
    Author infoPavol Serina
    Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 154-163. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * riadenie kvality * riadenie podnikové * riadenie procesné * riadenie strategické * produkty * zákazníci * spotrebitelia * výkonnosť * zamestnanci * manažéri
    AnnotationSystém manažmentu kvality a jeho fungovanie v podniku. Predpoklady implementácie systému manažmentu kvality v podniku. Ako udržať systém manažmentu kvality.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01381-016, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.