Number of the records: 1  

Stratégie firiem na globálnych trhoch

  1. Title Stratégie firiem na globálnych trhoch
    Parallel titleThe Strategies of firms on the global markets
    Author infoVítězslav Balhar
    Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 27-32. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords firmy * podnikanie medzinárodné * riadenie strategické * trh medzinárodný * aliancie strategické * franšíza * licencie * kooperácia * investície priame zahraničné
    AnnotationNové príležitosti na globálnych trhoch. Stratégie firiem na medzinárodných trhoch. Stratégie vstupu firiem na globálne trhy. Poskytovanie licencií, franšízing, uzatvorenie zmluvy o výskume a vývoji, priame investovanie, zmluvy joint venture, vznik aliancií, offsetové programy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.