Number of the records: 1  

Globalizácia v marketingu

  1. Title Globalizácia v marketingu
    Parallel titleGlobalization in marketing
    Author infoNikoleta Benciová
    Author Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 45-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing globálny * marketing manažment * trh zahraničný * trh medzinárodný * spoločnosti nadnárodné * produkty * komunikácia marketingová
    AnnotationCharakteristika globálneho marketingu. Produktové a promotion stratégie globálneho marketingu. Pojmy product adaptation a product invention.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.