Number of the records: 1  

Psychológia v tlačenej reklame na obaloch čokolád

  1. Title Psychológia v tlačenej reklame na obaloch čokolád
    Parallel titleThe Psychology in printed advertising on chocolate products
    Author infoJuraj Chebeň, Veronika Gondová
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Gondová Veronika
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 255-260. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * propagácia * produkty * čokoláda * značky výrobkov * psychológia * prieskum informačný
    AnnotationAnalýza a hodnotenie psychologických aspektov reklamy vo vybraných tlačených médiách a ich vplyv na vnímanie spotrebiteľov. Dotazníkový prieskum na vzorke 100 respondentov. Cieľ prieskumu - zistiť vplyv vybraných psychologických prvkov v tlačenej reklame na vnímanie respondentov a zistiť preferencie respondentov voči pôvodným obalom čokolád značky Milka a Figaro v porovnaní s predkladanými návrhmi.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-017, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.