Number of the records: 1  

Nové prístupy v hodnotení rentability zákazníkov

  1. Title Nové prístupy v hodnotení rentability zákazníkov
    Parallel titleNew approach in customer profitability assessment
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 372-377. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * zákazníci * firmy * rentabilita * zisk * lojálnosť zákazníkov * hodnota
    AnnotationZiskovosť zákazníkov. Význam vplyvu akvizície a retencie zákazníkov na rentabilitu podniku. Životný cyklus zákazníka.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-022, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.