Number of the records: 1
Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu
Title Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu Parallel title Cultural influences and consumer behavior in the European market area Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 390-394. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia Keywords kultúra * spoločnosť * umenie * spotreba * správanie spotrebiteľa * Európska únia Annotation Základná charakteristika kultúry. Vplyv kultúrnych faktorov na spotrebu. Európska agenda pre kultúru a jej programy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E10 01434-023, originál dokumentu
article
Number of the records: 1