Number of the records: 1  

Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu

  1. Title Kultúrne vplyvy a spotrebiteľské správanie v priestore európskeho trhu
    Parallel titleCultural influences and consumer behavior in the European market area
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 390-394. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Keywords kultúra * spoločnosť * umenie * spotreba * správanie spotrebiteľa * Európska únia
    AnnotationZákladná charakteristika kultúry. Vplyv kultúrnych faktorov na spotrebu. Európska agenda pre kultúru a jej programy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE10 01434-023, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.