Number of the records: 1  

Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov

  1. Title Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov
    Parallel titleCompetitive strategies for small and medium sized businesses
    Author infoIvana Luliaková
    Author Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 405-409. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencia * konkurencieschopnosť * boj konkurenčný * riadenie strategické * trh * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationMalé a stredné podniky najčastejšie využívajú konkurenčnú stratégiu vyhľadávania trhových štrbín. Pokiaľ sa malý alebo stredný podnik rozhodne vystupovať v úlohe vyzývateľa na trhu, mal by zvoliť formu bočného alebo partizánskeho útoku. Vhodnou konkurenčnou stratégiou pre MSP sa javí aj stratégia nasledovania, avšak iba v prípade ak produkty, ktoré plánuje MSP imitovať, nie sú chránené patentom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-025, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.