Number of the records: 1  

Voice of customer and methods in its identification

  1. Title Voice of customer and methods in its identification
    Author infoLenka Pčolinská
    Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 57-66. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISSN 1337-6020
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * zákazníci * podnik výrobný * analýza ekonomická * správanie spotrebiteľa
    AnnotationDôležitosť analýzy požiadaviek zákaznika, resp. požiadaviek iných subjektov a prezentácia metód využiteľných pri týchto analýzach. Jednotlivé metódy služiace k analýze "hlasu zakaznika" sú vo všeobecnosti využíivané najmä vo vyrobných koncernoch zameraných na zlepšovanie a vývoj produktov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01265-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2010: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti368.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.